söndag 31 december 2017

Sista alstret för 2017

Lediga mellandagar = bl a scrap...och denna gång hann jag bara med en LO...men passade på att städa hyllor och bord i min hörna före, så då kändes det extra roligt att scrappa!

Det blev ett bidrag till VS julskiss och använde fotona från barnens skol/förisfoto när jag följde skissen i princip rakt av!
Hade miniatyrfoton från en provkarta som man alltid får från crimson, när jag beställde svartvita förstoringar på barnen, och de passade bättre här än större bilder...
...sen blev den ljusblå, inte min vanliga färg men hade ett så fint mönstrat papper från pink paislee som var så snyggt! Sen blev det tags, gillar verkligen det och lite andra fina dekos från andra kollektioner!

 
 
Summerar scrapåret som slutar på 26 st LOs, 1 minialbum och 30 st kort...känns rätt ok ändå med tanke på alla sidor studentlitteratur som upptagit min tid och energi under 2017!
Ser fram emot många fina stunder att minnas och föreviga under 2018!



1 kommentar:

Anna Karlsson Widmark sa...

Är det bara jag som ser en drömfångare där uppe till vänster? Vilken fin LO! Tack för att du är med och tolkar våra skisser hos Veckans skiss!