lördag 14 oktober 2017

På besök, bidrag VS #169

Denna LO gjorde jag igår som bidrag till veckans skiss denna vecka...
Utgick från de fina flaggspelen på skissen som jag tycker är så fina! Köpte nyligen en washitejp med såna på som blev fin...sen använde jag en stencil med samma motiv som jag målade konturer på...gjorde liknande med blommorna...titeln är ett alfabet från Dackefejden som sällan har passat senaste åren eller så har bokstäver saknats, ett ständigt problem med alfabetstickers :-) här fick jag välja titel efter vilka bokstäver som fanns kvar eller som gick att vända på!



2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Åhh!! En alldeles ljuvlig tolkning i fina pastellfärger!! Härligt!! Tack för att du är med oss på VS och tolkar! Kram Anna

maria sa...

Vilken härlig LO!! Kul att du gillar vimplarna i min skiss. Jag går liksom igång på sådana jag också =)) Tack för att du tolkar hos VS.