måndag 28 augusti 2017

My passion

Hann med en snabb LO igår kväll...eller det blev en del torktid...och då lagade jag lasagne mm!
Hade ett hål i mitt album från förra året...nr 2 blev en dubbel så då ville jag fylla den sidan med nånting och hade denna bild på fjolårets prickiga petunior...så då passade det fint med stora blommor runt...hittade en LO på pinterest jag inspirerades av med cirkeln och dekos runt om...sen testade jag att platta till kapsyler i Cuttlebugen, köpte på nätet (för hemmabryggd öl) men dessa ska endast vara till scrap :-) och limmade på papperscirkel och färdiga transparenta bubbles jag köpt från märket Epiphany crafts för flera år sen...

Sen när jag målade titeln i "trä" (köpte ett helt ark med fina texter på Fru Limegrön när jag hämtade ut varor jag köpt på webbutiken) så kom jag på att det skulle vara fint med en ombre...sen la jag till mörkrosa glitter på toppen för ännu mer ombre!



Inga kommentarer: