torsdag 13 juli 2017

Teneriffa x2

Det regnade liiite idag av och till så tog en stund i scraphörnan efter middagen och gjorde 3 (!!!) alster...dessa 2 LOs och ett bidrag i nästa inlägg..
2 st foton från Teneriffaresan i februari som inte hamnade i minialbumet...de var så fina att de var värda varsin LO...
den första en lift från swe (webmosterhelene) som liftade en annan scrappare...lite meta där...men tyckte så mycket om enkelheten och titeln i guld...en färg/detalj som även jag fastnat för till slut :-)
och så enamel dots...I luv them! Speciellt från Ali när de är billiga nog att SLÖSA med :-D


 
Den andra inspirerades jag från en LO på Pinterest...roligt med en lodrätt rad av mönster och dekos...använde t.o.m rubons som jag haft sen Dackefejden :-) annars papper och diecut stickers från serien "Flourish" från Authentique paper...använde äntligen en kartong dekos/text jag köpte på mässan förra året (!) som blev vit...sen vitlaserade jag biljetten för att den lyste så starkt turkos först...sen blev den lika dämpad i nyanserna som övriga...och så några glittriga enamel dots...
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: