tisdag 25 april 2017

nya kort

tog mig en paus igår och idag i läsandet för att scrappa lite kort eftersom lagret av grattiskort plötsligt sinat...

det blev några lift´s från saker jag sett på pinterest...där de använt flera material som jag insåg att jag har...
...detta med fjärilen tyckte jag så mycket om...har lite för många stämplar som aldrig används...och färglade med promarker som också har legat oanvända ett tag...sen hade de använt en cirkeldies som påminde väldigt mycket om min så då fick jag använda den igen...


 
 
 
sen ett TAGkort med bokmärke och lite vintagestil...


 
...och 2 st ballongkort som jag gillade i sin enkelhet och att de passar till barn...
kom på att jag hade dessa kuvert i gömmorna och aldrig fått använda...så då är det så kul att hitta inspiration med sådant material!
 




Inga kommentarer: