fredag 6 januari 2017

#hellovår

Årets första LO blev en vårig med foton från Skansen när A lämnade napparna...
han fick ju en egen LO från denna dag...därför var han inte med på några av dessa foton...hade "glömt" framkalla några på honom i det mindre formatet så funderar på att uppgradera LOn lite senare...
Gillade färgerna och mönstret på de stora korten bakom från mitt ena PL kit från We R memorykeepers som var på rea tidigare på Slöjddetaljer...men såg att flera av deras produkter och PL kit var på rea nu också på Fru limegrön...men dessa får nog räcka sålänge :-)
några av de små kortenfrån samma kit (Hello och journaling) fick också vara med...sen fick jag äntligen med en av mina lite tjockare ramar (denna blev rosamålad) och en av mina hemgjorda dekos av flera smådies/stickers passade så bra i färgerna och slutligen gjorde jag några blommor av nya dies...




Inga kommentarer: