torsdag 19 januari 2017

...Awesome day + en make over av Today...

Tog paus i läsandet av studielitteratur igår och gjorde en rolig LO
Fick inviga en stencil jag haft ett tag med hjulspår, och en kär ägodel som inte känts passande förrän nu...en stor textremsa från Heidi Swapp, delvis i 3D (upphöjda delar av dekorationerna) med texten "Just amazing fun awesome day" med några lösa dekos (stjärnor & hexagoner) som hamnade lite utspritt på LOn :-) lite ovant att ha en så mörk bakgrund på en sommar LO men gillade texturen med hönsnätet (Tim Holtz) som jag sedan mistade...
 
 



 
Sen la jag till några dekos på en Lo jag gjorde i november, då tyckte jag den var klar i sin enkelhet, men nu när jag skulle sätta in den i en pärm tyckte jag den kändes tom och platt på flera ställen, så fyllde på med lite mer turkost :-)
Första gången jag gör om ett alster så lite tabu...men vem bryr sig? Det är ju jag som bestämmer över mitt :-)



Inga kommentarer: