fredag 30 december 2016

Städat scraprum, 10 års jubileum och nya LOs

Ja, underbart med jullov!!! Såhär dagen före nyårsafton ska jag summera mitt 10:e scrapår...
Har hunnit med så mycket denna ledighet...myst med barnen både hemma och på olika aktiviteter som bio, lekland och badhus...fixat hemma och scrappat en hel del!!!
Tog juldagen till att börja städa i min hörna...det har varit ett uppehåll efter julkorten och "saker" har hamnat på bordet tillsammans med rester av julklappsinslagning etc så det har inte infunnits någon skaparglädje minst sagt...men rensade, satte upp nya hyllor som blivit över från andra delar av huset och det blev så bra! Har köpt massa nya dies från Aliexpress som kom in i sin förvaring och sen kunde jag börja med några LOs...
Men gjorde 2 st med dies på, och det tar sin tid kan man säga istället för färdigstansade stickers etc. som jag köpt tidigare...det ska väljas papper, skäras till och sen att limma är lite pilligt, så det blev 1 LO per dag "bara"...annars kan jag vara en snabbscrappare och göra 2-3 parallellt...

Idag avslutade jag mitt scrapår med att fräscha upp etiketterna på mina lådor och sen fota av hörnan...(ett annat nyvunnet intresse är ju Handlettering, men behöver öva en hel del :-) och i väntan på att jag blir lika bra som datorns nedladdningsbara gratis typsnitt, så skrev jag ut dessa)

Med förhoppning om ett lika roligt, kreativt och idéesprudlande kommande år, tackar och bockar jag för 2016 och alla fina minnen och kommentarer!










Inga kommentarer: