fredag 13 februari 2015

Syskon och Tomtenisse

ett tag sen jag scrappade igen...men tiden har inte funnits där...men nu när tid fanns hade jag ingen ork (legat hemma i influensa i drygt en vecka) och först idag på den 9 dagen kände jag för att kanske testa lite...gjorde en LO och ett kort till ett dop vi ska på i morgon...
Sen kommer här också en syskonLO jag gjorde för några veckor sen...
Fick äntligen använda plastalfabetet från Heidi swapp i den underbara turkosa nyansen, och bombardera med blommor.
 
 
 
 
Sen blev det en julig LO med de fina fotona på A hos fotografen före jul...
och nu är jag inbokad på Stockholm scrap & Pearl event i april, tjhooo vad kul det ska bli! Ska dit med min scrappande kollega och en vän till henne, så det blir scrap til we drop, hotellövernattning och sedan fortsätta scrappa/babbla tills vi storknar hela lördagen :-) åh vad kul att se fram emot!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: