onsdag 15 oktober 2014

Skolstart & Idrefjäll

Jag är inne i ett flow nu igen...eller man kan kalla det terapi också...funkar bra tror jag!
Det blev en igår kväll och en till idag...även dessa utan skisser!
Den första blev rätt enkel, tänkte göra en dubbel först, men orkade inte, utan valde ut de allra bästa fotona, och det blir väl alltid sådär tycker jag med såhär många på samma LO men, ibland måste jag känns det som...hittade i alla fall jättegamla diecuts som funkade fint till det gröna...
 
 


 Den andra blev rosa och beige då jag valde det fina pappret med datumstämplar (som jag faktiskt köpte 2st av för jag visste att jag kommer gilla de) sen testade jag åter igen distress marker spritzer till tegelstecilen, och det blir mycket lättare att hålla sig innanför tycker jag...
Sen fick jag åter igen använda de underbara stickers från Heidi Swapp med texter, och en tag från ett par av S byxor...

 


Inga kommentarer: