fredag 19 september 2014

Aston 10 & 11 månader, kvällsdopp

Satte mig äntligen och gjorde en LO förra veckan, sen blev det 2 till idag på min lediga fredag när Lilleman sov middag!
Nu är jag typ ikapp med Astons månadslayouter :-) På den första använde jag mina nya metalldekos med så fin text, en deko som jag blev helt kär i när jag såg på nätet, så det blev en förpackning med svarta med vit text och en i antikmässing som jag inte testat än...
 

 
 
 
 
På nr 2 testade jag Embossing creme som jag hittade på rea...köpte turkost för det vet jag att jag använder rätt ofta nu...och här hittade jag papper från BoBunny som blev så fina till! Cremen är lite sandig i konsistensen, sen värmer man med fönen och då smälter det ihop lite och torkar, men finishen är ändå matt och sandig :-) sen hittade jag flera dekos i den mörka turkosa nyansen som jag blev helnöjd med ihop!
 
 

 
 
 På nr 3 valde jag ett Pink Paisley papper (Sweetness, sparade en del av texten från toppen på pappret som deko) och mistade lite bakom fotot, sen lite tags och andra dekos som jag delvis hade några rubons på för lite mer personlig design...och åter igen den svarta metalldekos med text :-)
 
Gjorde de 2 sista utan skiss vilket är ovanligt för att vara jag...men kände mig rätt säker när det bara var ett foto...sen fotade jag alstren utomhus denna gång för bättre ljus, och det blev riktigt bra! :-)
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: