onsdag 23 juli 2014

Aston 9 mån

Sen gjorde jag även denna enkla LO igår...bläddrade i min scrapbook bok som jag haft ett tag, där i finns så vackra lite mer avancerade LO/projekt, men de är så roliga att lifta...
Åh jag älskar att scrappa med turkosa/blå toner nu...det känns som en befrielse efter allt rosa...har sagt det förr men det tål att upprepas :-)
Har sparat på en spillbit från MME lost & found serie med turkosa glitterprickar och matchande diecut ett tag, men här fick de komma till användning...sen fick några av mina lerblommor vara med som jag gjort med Martha Stewart Silicon formar och lufttorkande lera...jättekul att pyssla med, måste göra mer längre fram och även färga in den vita och göra fina ton i ton blommor...men nu mistade jag dessa med grön men det fäste ju inte helt, men tyckte det blev fint ändå ;-)
 
 
 
 

Inga kommentarer: