torsdag 10 april 2014

Igelkottar och papperspodden

Då blev det ytterligare en då...
Det har blivit så att alla mina barn har fått ett djur var, delvis omedvetet...S fick flera grodor och kor eller saker som var gröna eller med grodor på som nyfödd, M fick elefanter, liksom hennes snutte från Teddykompaniet, sen har det fortsatt tills de var ett par år...men med A hade jag inte tänkt ut något djur i förväg, men lustigt nog fick han 2 igelkottar som nyfödd, sen var det visst igelkottar på en nappflaska, gåstolen och en pyjamas (som var från när M var liten) så jag var ju bara tvungen att göra en LO med dessa foton...
Hade lämpligt nog en bit av ett papper med igelkottar kvar och 2 diecuts som hör till...minns inte märket...så det blev en lite renare LO än mina vanliga...
Har precis börjat lyssna/följa papperspodden och där pratade de om så intressanta saker, och plötsligt känns det inte som att scrapbooking är på väg att dö ut som jag upplevde det som för någon månad sen...bra tips hade de också om återvinna material som finns hemma, Project Life som jag börjar bli lite sugen på att testa...så nu har jag gått med i fler FB grupper på temat för att få lite inspiration...
 



Inga kommentarer: