tisdag 8 april 2014

Aston 5 och 6 månader

Är inne i ett bra flow just nu! Gillar den nya placeringen av scraphörnan, nära till trappan, nära till A när han sitter och leker eller sover :-) Så man får passa på!!
 
Har så många fina alster sparade på paddan som jag "liftar", men är väldigt sugen på nån utmaning snart...men det är skönt att göra som man vill också ;-)
Den första blev turkos och gul, SÅ kul att kladda med masker och färg, sen hamnade fokus på fötter därför fick jag använda en charm och min fotstämpel på hjärtat, små detaljer som jag älskar :-)
 
 
 
 
 
Denna blev mer blå, och papper och stickers från Crate paper i en underbar serie med babytema som jag använt på flera alster med A men de är så fina!! Sen hittade jag blommorna som jag haft superlänge, men här passade de så bra, och nu måste jag nog revidera min åsikt om punchar, för detta motiv skulle jag verkligen vilja ha på en punch. Så då förstår jag plötsligt de som har massa sådana, då behövs ju inte så många stickers eller andra dekos i tunt papper! Eller om man har en sådan maskin som skär ut alfabet eller motiv...men jag har alltid gillat de där fina kartorna med dekos som hör ihop med papper i samma serie eftersom jag gillar att scrappa så matchande :-) Vi får se om man ändrar mig längre fram, det här är första gången jag känner att jag saknar en sådan maskin eller punchar, det blir ju många slattar av stickers kartor, och inte alltid man använder de i slut ändan...
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: