måndag 7 april 2014

Aston 4 mån

Valde att dela upp julfotona så A fick en egen LO med sitt 4 mån foto...blev mycket rött på denna med såklart :-) inkl. äppeldekosen i papper/trä (?) som jag haft SÅ länge i lådan...fick den av mamma när de varit i USA för flera år sen, det är en Martha Stewart och det finns även apelsin och päron på samma karta, så lite lycklig blev jag att en av de kom till användning! Notpapperet kommer från en gammal Alice Tegnér bok från min barndom som jag vanhelgat genom att börja riva ur...men den har faktiskt nog stått i olika bokhyllor eller legat i lådor större delen av sitt liv, så det var dags att ändra på det och börja använda den på ett vettigare sett :-)
 
 
 
 
 
 
 
Inte lätt att be andra köpa material till en, men de köpte även några fina punchar från MS som jag använt lite mer...men jag har svårt att förstå de scrappare som har typ 50 MS punchar som typ denna...då skulle i alla fall jag känna att jag måste använda de på typ allt jag gör för att känna att de är värda att ha på hyllan :-)
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: