tisdag 7 januari 2014

Bougainvillea

Här är min tolkning av skissen v 1 på swe bloggen som rivstartade scrapåret med massa fin inspiration...och det passar så otroligt bra när jag just nu är inne i en scrapmara på egen hand :-)
Beställde ju lite rea papper och dekos innan jul från Pappersbiten, sen håller jag på och städar i hörnan...ska t ex flytta alla washirullar till en låda istället för på mina hemgjorda pinnar, köpte 3 st. nya på TGR och då fick inte alla plats längre :-) ska till Clas O i morgon och kika på deras lådor, IKEA har inga bra "platta" små...återkommer med foto ev. när jag är klar :-)
 
Maken uppgraderade dessutom datorn till windows 8 under julhelgen och jag är lite lost i de nya funktionerna...men nu har jag lyckats föra över bilder hit i alla fall :-)
 
Ett foto på vackra Bougainvillea (Boganvilla på talspråk) som det växte massor av vid vårt hotell i Turkiet...just nu passar det så bra att scrappa foton från sommaren, så man slipper titta på det gråa vädret ute hela tiden...och jag förstår ju varför TV visar så många program just nu som är inspelade på sommaren, Stjärnorna på slottet, Morden i Sandhamn, Så mycket bättre (fast det var ju i höstas) man längtar väldigt mycket efter grönt gräs och sol...är ju inte alls avis på yngsta dottern som åker med mormor & morfar i morgon till Gran Canaria...men om det ändå kunde komma lite vit snö så kan jag nog stå ut till april :-)
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: