måndag 21 oktober 2013

Välkommen Aston

ja och här är de andra 2...på lillebror ASTON!!!
Åh vad mysigt detta är, att få gosa bebis igen och få mysa med honom med allt vad innebär, t.o.m bajsblöjor är en fröjd...ännu...sen är det ju en bonus att få tid att scrappa med 3 små barn...och jag har insett att man ska vara glad om man hinner 1 LO på en vecka...men om jag väljer att scrappa på helgen och vi inte har annat viktigare för oss, så kan man hinna scrappa ikapp lite...
Här är 2st från hans födelsedag 28 augusti...och när han fick så många vackra buketter av släkt, vänner och arbetskollegor, kände jag direkt att ett roligt sätt att bevara de var att använda de fina banden och nålarna på en LO...så därför blev den ena ljusblå/lila och den andra orange/aprikos...annars hade jag nog fallit offer för de lite mer "ohena" färgerna blå, grön eller turkos...så bli inte oroliga om de flesta LOs framöver är i de nyanserna...rosa är fortfarande en favorit när jag ska scrappa :-)
 






Inga kommentarer: