måndag 15 april 2013

going bananas

Ja det är ju för underbart att ha tid att sitta nästan en hel dag och scrappa, denna gång valde jag 2 st LOs med färgkladd så den mesta tiden gick ju åt till torkning, men då hinner man ju med massa annat emellan ;-)
Men förutom mitt bidrag denna vecka, blev det en lift från Helene som jag hittade via Veckans skiss.
En helt underbar LO som jag gjorde om med egna färger och detaljer...
Jag valde massa papper från Bella Bella (MME) i olika mönster, och sen hittade jag ett gammalt rubonsark som jag valde en från, sen gick jag bananas och satte flera stycken till...jag gillar ju att slösa så på speciellt gamla saker från lådorna, så de tar slut någon gång ;-) och dessa har verkligen blivit liggande länge för att de sällan passat in, men här blev de super!
Sen älskar jag mina "milkbuttoms" som börjar sina...måste hitta fler i nån butik.

I övrigt har jag också gått bananas i shoppingdjungeln...först en beställning från (för mig nya) "Sirap i paris" där de hade många saker jag inte sett tidigare, sen hade plötsligt "Mollys" utförsäljning, så då la jag en trevlig order där på bl. a massa cardstock, och slutligen kom jag på i helgen att jag verkligen saknar stämplar med fågelmotiv (som ej är naivistiska) så ut på nätet och jaga, och efter en stund hittade jag superfina naturtrogna fågel clearstamps på "Pysseltagen" så då blev det ännu lite mer saker därifrån...så oj oj vad jag måste vara produktiv framöver för att förbruka material :-D Oj oj så kul jag kommer få :-D



Inga kommentarer: