fredag 29 mars 2013

Ölandsresan

Ja nu har jag hittar tillbaka igen från trötthet och brist på inspiration...men nu så...en stor laddning framkallade foton, mera energi och lite nytt material...

Började med ett bidrag till VS...sen slog jag till på denna dubbla från vår fjällsemester i Tandådalen för några veckor sen...sen ska jag fortsätta att suga på sommarkaramellerna från -12 hela våren :-)

Köpte nyligen papper och flera dekosark från Fancy pants serie "The good life" och kände direkt att jag ville ha de på LOn från vår soliga vecka förra sommaren (den enda semesterveckan för mig, och den enda med solsken flera dagar i sträck, underbart!) Så jag slödade rejält och använde nästan bara saker från serien...det är väl lite enklare att scrappa så...någon har redan matschat åt dig, men jag gillar det skarpt (om jag inte redan tjatat om det tidigare i bloggen) speciellt efter en scrapsvacka :-)

Har även köpt lite från Icas scrapsortiment (inget med på denna LO dock)...var först lite skeptisk till att de ska börja med sådant, men sen såg jag priserna och utbudet, och inhandlade några washitejp och blommor...sen fanns det massa nya tejprullar på PYhobby som jag slog till på i veckan...så nu är min transparenta väska för de full, och jag måste klura ut en bra förvaringslösning för alla rullar...överskådligt och användarvänligt...

 



Inga kommentarer: