måndag 28 januari 2013

Dagens fynd

Köpte ett paket med brads m.m från en tjej på en lokal FB grupp idag, och blev rejält överraskad när det var flera oöppnade paket med MME brads, mitt favvomärke! Sen var det flera andra roliga dekos och diecuts med som jag inte hade sett så tydligt på bilderna, verkligen ett fynd, allt detta för 130 kr
:-)
Jag har haft en lång period när jag inte gillat brads, men sen köpte jag några mönstrade och lite större som går att använda på annat sätt än de där klassiska små som jag hade mycket i början för 6 år sen när jag var ny i djungeln ;-) så även om alla dessa inte kommer sitta på varenda projekt jag gör framöver, så är de trevliga att ha till hands när inspirationen och det där lilla extra på en LO eller kort saknas :-) oops...kom på att jag precis beställt en EC shape i rund form också...fast utan bradstillbehöret (fast den större än på bilden)...men jag älskar ju sådana små dekos som tur är ;-)



 
  
 

Inga kommentarer: