söndag 28 oktober 2012

bidrag som ej hann bli klar...

Förra veckan hittade jag tillbaka till scraphörnan efter flera veckors uppehåll...rätt skönt att ha små pauser från en hobby, det är ju så mycket annat som jag vill göra när man har tid över från allt annat!
Då påbörjade jag ett bidrag till veckansskiss, men sen skulle jag göra klart den på måndag kvällen, och inte för att jag behöver ha dåligt samvete för detta och skylla på allt annat jag gjorde då, men maken var bortrest så kvällsproceduren med barnen och behov av att bara slappa i soffan tog sin tid, så kl 23.00 när jag kom på att jag inte hade färdigställt bidraget och att jag borde prioritera skönhetssömnen, så blev jag först lite besviken...men vad gör väl det! Den blev klar häromdagen istället :-)
Är inne en slösa (scrapmaterial) period också, härligt! Speciellt att få använda mönstade papper som bakgrund, he he!

Inga kommentarer: