söndag 12 augusti 2012

sommartävling

Ja här kommer första alstret på länge! Såg för ett tag sen att Veckans skiss hade en sommarutmaning, men jag har verkligen inte haft tid eller inspiration tidigare! Men nu när deadline snart är inne, så fick jag lite brått :-) Men finns det något bättre än en ledig och slapp söndag, när man kan krypa in i scraphörnan en stund och försöka stänga av allt runt omkring? Trädgårdsskötseln får vänta ;-)

Jag valde iallafall tema 1...det var en riktigt kul skiss, och jag älskar när det finns några måsten i utmaningen!

Ha med minst 2 olika typsnitt, någon typ av färg/mist/gesso, något utklippt, minst 5 olika färger och använd något icke-scrappigt.

Jag valde 3 olika typsnitt, akrylfärg med mask, en utklippt cupcake från 4 års kalaset, många olika färger i paselltoner, och en liten pärlplatta som jag hittade i fotoobjektets rum fick bli det icke-scrappiga ;-)







5 kommentarer:

Marja Seidemo sa...

Underbar tolkning! Så läckert med det rosa pappret. Tack för ditt bidrag till VS:-)

Charlotte sa...

Super cool layout! Herligt med masser af rosa!! :) :)
Tak for dit bidrag til VS.

Anna sa...

Hihi, cool 4-åring!! Jag älskar rååååsa, gillar muffinsen o pärlplattan var ju fyndigt.. Tack för att du leker med oss!!

Tvillingmamma Lotta sa...

Kannfin LO! Härligt med färg!

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Vad härligt du har tolkat Annas skiss! kul ide med pärlplattan. Tack för att du var med i vår sommartävling, hoppas vi ser fler bidrag av dig i höst! /J*