tisdag 3 april 2012

Veckans skiss v 14

Åh äntligen tisdag igen! Känns så kul nu när jag har lite mer tid till scrapping, och det är alltid extra roligt när det finns trevliga skisser att utmana sig med :-)

Denna blev väldigt rosa...även om ingen av döttrarna är med på fotot ;-) men jag har mycket rosa papper och dekos helt enkelt...men här blev det mest hjärtan av olika slag som fick vara med, sen älskar jag ju Mymindseye papper, och här blev det Lost&found2 som fotomatta, fast jag lyckades låta bli att använda några av de dekos jag har i den serien, men det var svårt att låta bli...istället blev det diecuts stickers från mina senaste shoppingrundor från ett helt annat märke...och några gamla journalingdekos och kortlekskort bl. a...

4 kommentarer:

Anna sa...

Meh ååå, nu blev man ju inte aaalls sugen på sommar och jordgubbstårta..oh nej.
Layouten är super, gillar spelkorten skarpt. De bryter av o är lite oväntade på en sånhär layout. Tack för att du leker med oss :-)

Veckans Skiss sa...

den här gillar jag skarpt, så underbart bubbligt rosa:-) Tack för ditt bidrg till VS:-)

//Marja

Charlotte sa...

Super flot layout med mange fine detaljer. Herligt at du har brugt spillekort.
Tak for dit bidrag til VS.

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Vilken härlig! Jag är svag för spelkort och här har du ett par med toksnyggt gammal-typsnitt. Tack för ditt bidrag till VS /J*