torsdag 19 april 2012

Teknikutmaning

Ja jag har fått lite dille på utmaningar till olika bloggar, men det är ju SÅ KUL! :-)
Idag kom det en teknikutmaning på Swe där man ska använda kombon "sömmar, bling och banners"...och jag hade precis bestämt mig för att göra en LO med ett foto av barnen som läser saga med pappan (i vår säng med den vita sänggaveln av brädor bakom)...och då hade jag passande tänkt använda ett av mina nyinköpta papper från MME "On the bright side" (Vita brädor)...inte första gången det pappret syns i scrapbloggvärlden, det är nog mångas favorit och jag förstår de, inte sista gången jag har det med heller, det är ljuvligt vackert...och snart har vi en riktig brädvägg i vårat hem också...så skissen fanns redan i huvudet, och bling och sömmar (Sew stamper och doodlade för min del) har jag just nu svårt att INTE ha med på mina alster...banners däremot har jag inte med så ofta, så det var en riktigt trevlig kombo :-)
Köpte med en "blanket stitch" till min Sew stamper och det är den jag har använt på denna...




Inga kommentarer: