torsdag 1 mars 2012

Veckans skiss v 9

Yes, fick tid igår till ännu en LO! Veckans skiss hade även denna vecka en underbar skiss, och jag hade 2 fina foton som inspirerade mig!
Det blev en vintage inspirerad denna gång, kunde inte låta bli att använda en ny stämpel som jag köpte förra veckan (på den stora tagsen) och sen hittade jag vackra vintagemotiv på mässan i höstas som passade in!
Pappret är från BoBunny och sen gjorde jag slut på en gammal karta med chipboard dekos från MME Laundry line, sen blev det lite crackle, guldcharms och pearlmaker...





6 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Snygg layout, gillar dina stämplar och tagsen.
Tack för ditt bidrag!
Kram Ann-Louise på VS

Tanja sa...

Kanonmysig LO. Tack för att du ville tolka min skiss:)

Charlotte sa...

Super flot layout. Jeg kan godt li du valgte vintagestilen. Fin stempling og i det hele taget er der brugt mange fine teknikker til dette layout.
Tak for dit bidrag til VS.

Marja Seidemo sa...

Snyggt med tags och lager på lager:-)

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Härlig tolkning av skissen!

Anna sa...

Mmm, tycker att du har gjort en fin shabbytolkning av Tanjas skiss...söta vintagebilder med! Gillar att du så troget skickar in dina layouter till oss!!