måndag 6 februari 2012

vintagestil

I går hittade jag lite tid för att skapa igen, har ju arbetat sedan i onsdags och även om man är extremt kreativ där, så är det inte samma ro som man har  i scraphörnan :-) Jag har fått nya foton framkallade, så nu finns det härliga bilder från julen  och lite vinter som jag vill sätta tänderna (händerna) i och först ut blev kronologiskt denna från lucia!
Hade dessa ljuvliga papper från Majadesign, så det föll sig naturligt att det blev lite vintagestil på hela...då tycker jag det är svårt att få med mist och kladd, men jag lyckades smyga in lite sånt på tag och blommor :-)
Fick åter använda notpappret (passande nog) sen supergamla dies swirls från någon annans maskin, eftersom jag inte ansett mig behöva några maskiner i scrapartelleriet...än? Nej har man klarat sig 5 år så klarar man sig nog på att fortsätta köpa härliga alfabet eller dies från nätet :-)
Men däremot måste jag nog skriva upp röda blommor på inköpslistan, för det blir så rosa nyanser när man mistar...hhmmm...dagens I-lands problem!

Sen måste jag revidera inlägget "En lekfull" där jag nämnde att HELA serien Breaking free var slut...för jag hittade en tag i gömmorna...så kan det gå :-) Får se var den hamnar framöver...



Inga kommentarer: