torsdag 9 februari 2012

Ny LO och ett kort/bokmärke

Ja man får verkligen passa på att scrappa och pyssla såhär års, för jag vet att när våren och sommaren närmar sig så vill man ju mycket hellre vara någon annanstans än inne...så därför kommer det ganska mycket alster i sjok just nu :-)

Gjorde denna i går efter skissen på Swe...eftersom jag gillar skisser för många foton då jag ofta har det från olika tillfällen...och det blev ännu ett vinterpapper (Bobunny) för jag vet hur det blir om jag inte använder upp de denna säsong, då blir det liggande till ett annat år och då är de inte lika roliga för då har man säkert köpt nya som man gillar mer...därför SLÖSAR jag rejält på alla med detta tema...och dessa tyckte jag passade fint med krumilurerna som påminner om skridskoskär (om man är proffs ;-)) Sen vart det lite gesso och mist med stenciler bakom, som tillsammans med det turkosa pappret blev härligt pastelligt, me like!



Sen ikväll nu så gjorde jag ett kort till ett kalas som äldsta dottern ska på i morgon...och då blev det ett kombinerat bokmärke då hon förhoppningsvis också läser böcker :-)


Inga kommentarer: