onsdag 4 januari 2012

Veckans skiss liftbidrag

Nu var det dags igen :-) jag påbörjade en LO i går kväll som tog lite tid, så jag fortsatte idag...Veckans skiss har ny blogg och nya utmaningar, och denna vecka var det dags att lifta någon av inspiratörernas alster...jag valde Marjas "Fanza" och använde hennes grund som skiss (vilket väl betyder att jag gjorde en "Case" ;-) med mycket rolig teknik, vilket var superkul och utmanande!
Det blev många rubons, och dekos lager på lager och så självklart alla små rullar, som jag verkligen varit sugen på att testa, så det var ett givet val att välja denna...sen blev det några annorlunda färgkombinationer för att vara jag, kul att göra lite mot vad man brukar, fast helheten är ganska mycket jag med röda trådar som går genom alstren och mycket shabby och pastelligt...




9 kommentarer:

Anna sa...

Superfin lift av Marjas Lo!! O alla dessa rullar ja, det måste jag oxå prova en dag, snyggt är det :-)

Zima sa...

Vilken fin layout! Titeln ihop med bilderna fick mig att le :) så underbart!!!

Marja Seidemo sa...

Kul att du valde att lifta mig. Jättesnyggt och fina färger! Tack för ditt bidrag till VS:-)

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

wow! Härligt jobbat. Marjas Lo är verkligen fantastisk och jag förstår att du inspireras av den. Jag gillar din tolkning skarpt! /J

Snor och Glamour sa...

Ja din lift av Marja är riktigt snygg!
Kram Ann-Louise på VS

Camilla sa...

Bra val av LO och verkligen bra jobbat. Verkar otroligt kul det där med rullarna.. får ta tillvara på den iden själv till en annan dag.

TinaLinn sa...

Så coolt med alla pappersrullar, måste testa det jag med tror jag =)

//TinaLinn, tinalinn.blogg.se

Charlotte sa...

Åhh - så cool den blev. Flot du fik lavet så mange ruller. Lækker scraplift.
Tak for dit bidrag til VS.

Susanne H / snuffehar sa...

Jättefin! Kul att du är med oss på VS!