onsdag 11 januari 2012

Smilla 6 år

Passade på att scrappa efter ännu en skiss denna vecka...pastelltemat kvarstår...eller det var inte meningen, det bara blev så på denna :-)
Veckans skiss hade iallafall en jättefin skiss, men jag hade lite för många foton från alla tillfällen, så det blev en dubbel, kul för det var ett tag sen jag gjorde en sån!
Nyköpta papper från Prima (strawberry kisses) där även de flesta dekos och alfabetet är från...sen blev jag äntligen av med mina jätte swirls ;-) *snyft*









7 kommentarer:

Anna sa...

Shitasså...jag beundrar dig som gjorde EN DUBBEL!!
Jag har aldrig fått till dom när jag försökt så jag har gett upp det. Du har lyckats galant, ditt bidrag är kalasfint (där fick jag till det ;-) o jag gillar särskilt att du har "byggt upp" kroppar till dina fjärilar!! Tack för att du hängde på en vecka till :-)

Hanna Å sa...

Tack snälla för kommentaren, kul att du gillade den! :-)

Charlotte sa...

Super cool at du har lavet et dobbelt layout. :) Super flot og med lækre ark og farver!
Tak for dit bidrag til Veckans skiss.

Marja Seidemo sa...

Bra jobbat med dubbel LO och enkel skiss! Håller med Anna om fjärilarna, kul att du är med igen:-)

Hanna Å sa...

Självklart är jag med er :-)

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Vad kul att du fått till en dubbel, gillar din tolkning av veckans skiss. Kropparna på fjärilarna ska du har cred för! Härligt jobbat! /J*

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Vad kul att du har fått till en dubbel! Härlig tolkning av veckans skiss, du ska ha credd för fjärilarnas kroppar, härligt jobbat! /J*