måndag 21 februari 2011

måndagsnöje

Ja så var det måndag igen...en lite mulen sådan...så jag prioriterade bort skidåkning mot scrap...ingen idé att stressa fram båda på samma dag, jag har lovat barnen tidig hämtning och besök på "djungeln" igen...

Idag är dessutom sista lediga måndagen på ett bra tag, så jag passar på att njuta hemma för mig själv :-) och igår var vi i skidbacken med kusinerna hela dagen...
I helgen uppdaterade jag även denna blogg med en ny design...mycket bra när det finns färdiga på nätet, som dessutom passar utomordentligt bra till mina intressen :-)
Det är mycket foton på Malva just nu, eftersom hon är familjens linslus nr 1...
Papper från Pink paislee "Office lingo" och My little shoebox "Imagine a forest".

Papper från MME "Lost & found"(efter skiss från deras websida) samt "Bella bella" och transparent hjärta från Heidi swapp (nyinköp efter mycket letande efter just snygga hjärt dekos)


Inga kommentarer: