söndag 24 oktober 2010

Helgens inköp


Här är en trevlig bild på inköpen från Scrapgalen samt från gårdagens besök på Scrap & pysselmässan i Vaksalaskolan...där hittade jag papper från kollektioner som inte längre säljs, tjoho! Men som jag har dekos kvar av...Billiga stickers (Loopy loo från Doodlebug 6 st alfabet för 100kr!!! som jag letar efter ett tag) samt några Thickers, fin fina dekos från MME inkl Rubons som inte heller säljs längre...blev jag lycklig eller blev jag lycklig? Utställarna var från olika butiker runt om i landet, och många sålde sina gamla lager, vilket passade mig perfekt!
Så nu vet jag vad jag ska göra i morgon på min lediga måndag...efter besök på gymmet såklart!
Fyndade även ett Barbiekök (till Smillas Barbiehus) på torget för 20 kr...perfekt namnsdagspresent!

Inga kommentarer: