torsdag 15 april 2010

kit layouter

Eftersom min nya favorit är att scrappa med matchade "kit" eller delar av en serie rättare sagt (eftersom jag inte köper "kit"utan bara papper och dekos ur samma kollektion) har jag senaste tiden mest ägnat mig åt det, samt att storshoppa (!) båda stellabutikerna (stellas) samt
Two peas in bucket är välförsedda med mina kronor :-) men nu är det köpstopp på scrapfronten för all framtid ;-)
Fast det är intressant, för jag har inte handlat på länge, och nu har flera av mina favoritshoppar stängt ner :-( är det konjunkturen tro, eller brist på tid och intresse? Som tur är finns ju de bästa kvar, och de är ju välsorterade och har bra priser!

Nej men jag behövde nya rubons, blingswirls och stickersbokstäver, sen hittade jag såklart fina papper och matchande diecuts till som var svåra att motstå...för att inte tala om vad som hände när jag surfade in på two peas...oj oj, så mycket kul som inte sälj i Sverige längre/än...så jag var minst sagt in heaven!
Nu väntar bara fotohögen på att betas av...fast jag framkallar inte så mycket som tidigare, för det blir inte lika stor variation på fotona som på resten av layouten, så jag får spara mina fina saker i några år eller nåt...fast snart kommer ju sommaren, då det händer lite mer som är värt att fotograferas ;-)

Inga kommentarer: