onsdag 21 april 2010

i väntan på...

Ja i den fortsatta väntan på leveransen från Two peas, passade jag dels på att färgsortera mina brads och öljetter m.m (vilket jag velat göra länge).
Sen har jag även införskaffat en ny pappersförvaring från panduro, eftersom jag ännu inte hittat någon bra dokumentvagn för hängmappar...och än sålänge får de papper jag har plats ;-)
Sen har jag även hunnit med två nya LOs, den första med mina nya älsklingar blingswirls, och papper och dekos från bl a MME 29th street, och den andra med fina dekos från Crate paper (Mia collection) som jag fyndade i min lokala scrapbutik i Uppsala. (Har sett de på vissa webbutiker också, men då till fullpris, då det är en äldre kollektion) och idag när jag är hemma och vabbar febrig M, hittade jag de matchande papprena, på en för mig ny webshop Ljuva änglar :-)
Men som vanligt kunde jag inte hålla mig, utan använde några av diecutsen på denna, samt två av mina nya papper från MME bella bella serie som jag också köpte på Panduro.
(Köpstoppet blev visst tillfälligt hävt :-D) (och det är bl a diecuts till den serien som ligger i mitt paket någonstans mellan USA och Sverige...
hoppas inte det är askmolnet som gör att det är försenat ;-)



Inga kommentarer: