tisdag 27 januari 2009

kommer man nånsin ikapp?







En salig blandning bilder blev scrappade i helgen...men kommer man nånsin ikapp? Drömmen är ju att bara ha några månader gamla bilder på hög, men det kanske är en utopi? :-)
Jag var nästan där före M föddes...sen var det väl det där uppehållet som gjorde sitt...
den sista här ovan tog lite tid att få klar, för overlayen (som knappt syns) brevid titeln letade jag efter i 3 dagar överallt runt hörnan, men förjäves! Sen i dag precis när jag skulle fota, öppnade jag bara die-cuts lådan, och där låg den lite ihopklibbad med någon plastförpackning, hhmm och nu är den nästan osynlig på riktigt!
Men det står "a new baby girl to love" vilket passar så bra på den LOn med min kusin med en ny syssling i famnen...
Skit jag måste köpa massa rosa papper nästa gång jag beställer! Varannan LO är ju rosa nu! :-O
Fast jag FÅR inte köpa något alls innan New York, för igår spanade jag på Lifetimemoments vilket jag inte gjort på LÄNGE, och det fanns ju så mycket fint och vilka priser! Hoppas de håller i sig till april och att dollarn inte går upp mer ;-)




Inga kommentarer: