torsdag 29 januari 2009

inga mer rosa...på ett tag




Min utmaning är nu att göra några icke rosa LOs, och det lyckades väl rätt bra, den sista här är ljuslila och hallonröd! Sen blev det en gul (!) med några stickers i höstfärger som sällan används, så det var kul att göra den. Sen beställde jag bollfrans, efter att ha sett det i flera snygga bloggar ;-) så jag testade på denna som jag liftade av scrapmom för att den var så otroligt fin och för att jag sparat 4 månaders LOn med 4 småfoton till en passande skiss...och sån frans ska jag använda mer, för det blev supersnyggt och roligt! Lite pilligt dock!
Men nu är jag i akut behov av fler plastfickor, och nya album också...men jag måste vänta till april...suck...hur ska jag stå ut :-D jag får väl lägga de på hög, för jag får scrapabstinens efter bara några timmar! I går snabbscrappade jag medan M satt i sängen och lekte, och sen somnade ;-)
tur att man har så förstående barn :-D

Inga kommentarer: