måndag 8 december 2008

lite nytt igen...

Nu har det blivit lite snabbscrap senaste dagarna...alltså ca 2 LO per dag...
Hittade en bunt med foton som jag glömt bort att scrappa, bl a dessa när S kladdar med fingerfärg...men usch va det är "fult" att scrappa i mörkblått...jag hade ingenting som matchade...eller jag hade en oanvänd förpackning "barndoors" som jag inte gillade, men de passade i färg, så en sån fick vara med...och stickers i samma serie...sen hade jag ingen bra skiss till så många foton (det är en stor bild under luckan) men den får vara med här ändå ;-)


Och här är nästan den första LOn till Ms album...väntar fortfarande på Crimson...där ett från BB ska bli scrappat...här hade jag en skiss, men den känns lite "tom" jämfört med hur jag brukar göra, men man kanske ska testa lite olika...första biten punchinella kom med iaf (en dm lila använde jag på ett kort i maj)...men jag tycker de är svåra att matcha med lite gammaldagsstil på die-cuts och papper...



och här en som jag blev riktigt nöjd med :-D men måste ställa mig själv frågan varför jag har så mycket papper i ljusgrönt och ljusturkos :-D alla LO ser ju likadana ut...detta mönstade papper är visserligen en restbit som jag bara ville bli av med, så jag slipper det här pastelliga mer...
Min nästa utmaning: färgstarkt!




Inga kommentarer: