tisdag 23 december 2008

blommigt värre

Har scrappat massor senaste veckan, det är så kul just nu!
Det har mest blivit LOs med M, men även en på S från sommaren...
Men mitt i allt insåg jag att alla fina cardstocks är slut, så beställning är lagd hos Papprika...hoppas på snabb leverans ;-) ja ja jag vet det är jul i morgon, så det blir kanske inte mer scrappande för mig före detta års slut...
Sen insåg jag att det har blivit mycket blommor också...på alla senaste...tur att jag har drivvis med sådana! Äntligen fick en av de gigantiska plats på en LO! ("9 månader")
När jag nu äntligen fick gjort en gravid LO...efter mkt letande efter "klockor"...
Men jag säger bara, aldrig mera köpa billiga rea rub-ons...usch vilken dålig kvalitet! Klockan på gravid LOn, satt jättelöst och några delar fastnade direkt i förpackningen...funderar på att reklamera :-( samma med "Adorable" som inte heller var så "lättrubad" :-D tur att det inte syns på resultaten! :-D God jul!















Inga kommentarer: